Sparkle sparkling.

Ehemmm. Cahaya keimanan. 😆

sparkle

Berus gigi baru.

Beli lima hari lepas. Mula-mula guna, kita rasa macam, “Eh. Betul ke ni berus gigi?  Ke berus besi?” Keras amat. Bahana ralit sangat nak pilih warna. Tak tengok yang lain dah. Padan muka gigi!

Tengok pada kotak. – MEDIUM –

Hah? Baru MEDIUM dah macam ni punya keras. Apatah lagi yang HARD. Ada juga orang yang suka keras-keras, ek?

.

.

Masuk hari ke lima guna berus besi gigi baru. (Ya. Kita teruskan juga guna berus gigi tu sebab kedekut tak nak membazir. Amalan syaitan tu.) Sekarang kita dah tau kenapa ada orang yang suka keras-keras. Best! Lain macam. Rasa macam ada cahaya dalam mulut.

😆

.

.

Ok. Lepas ni akan beli berus gigi yang SOFT. Ha’ah. SOFT lebih sesuai dengan kita. Kot. Well. Kita kan seorang yang lemah-lembut. 😆

Advertisements

15 thoughts on “Sparkle sparkling.

  1. Baru2 ni semasa saya pergi ke klinik gigi doktor gigi nasihatkan gunakan berus gigi yg lembut aje. Jadi awak jangan nak kedekut sangat. Pergi tukar kpd berus yg lembut utk selamatkan gigi dari haus ditenyeh berus medium tu setiap hari

Komen atau Donat?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: